| Soutěž | Navigační Pohár Petra Tučka 2017 |
| Kolo | 1 |
| Typ | Navigace po známé trati |
| Datum | 2017-04-30 |
| Ředitel |
|
||
| Rozhodčí |
|
||
|
|||
|
| Pilot |
|
||
| Kategorie | R-AL1 | ||
| Čas startu | 12:25:00 | ||
| Rychlost | 120 | ||
| Imatrikulace | OK QUY 55 | ||
| Typ | Kappa - KP2U Sova | ||
| Klasifikován | ANO | ||
| Body | 1800 |
| Typ | Zadáno | Body |
| Znaky [O / N / F] | 2 / 0 / 0 | 300 |
| Fotky [O / N / F] | 9 / 0 / 0 | 1350 |
| Vzlet [S / Z / D] | 12:25:00 / 12:25:00 / 00:00:00 | 0 |
| Přesnost přistání [B] | 150 | 150 |
| Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
| Ostatní body [B] | 0 | 0 |
| Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
| Poznámka | - |
| Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| RVBT | OB, ČB | 0.00 | 12:30:00 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| RČB2 | ČB | 8.61 | 12:34:18 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| RČB3 | ČB | 16.42 | 12:38:13 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| ROB1 | OB, ČB | 22.68 | 12:41:20 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| RČB4 | ČB | 30.50 | 12:45:15 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| RČB1 | ČB | 37.34 | 12:48:40 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| ROB2 | OB, ČB | 45.02 | 12:52:31 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| RČB5 | ČB | 50.35 | 12:55:10 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| ROB3 | OB, ČB | 60.06 | 13:00:02 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| RČB6 | ČB | 68.82 | 13:04:25 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| RČB7 | ČB | 87.80 | 13:13:54 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| ROB4 | OB, ČB | 91.75 | 13:15:53 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| RČB8 | ČB | 101.73 | 13:20:52 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| RKBT | OB, ČB | 109.35 | 13:24:40 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |